Torka!

Japp jag lider av blogg torka....och har gjort det några dagar nu.
Men så kan det vara i bland....Men jag ska skriva några rader i dag iaf.

Har varit ledig i 2 dagar, 2 sköna dagar.

I måndags kväll var vi hos Bendt och Marita och spelade kubb & fotboll!
Hahah, hade skit kul! Så nu är jag blå och svullen på 2 ställen på  mitt
ben...tackvare pappa. Trampade ner mig i gräsmattan 2ggr!! *asg*

Och igår följde jag med Daniel och Carro upp till Scott!
Läs mer om det här: -->  (www.carolinehulinder.blogg.se)

Planer för dagen:

*Morgon promenad
*Städa (suck)
*Byta gardiner i köket
*Diska
*Stallet, lägga om Collis sår
*Jobba 14-21

Och om jag får tid över skulle jag har varit till Marie
och hjälpt henne att fota några hästar!

Ha en bra dag!

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0