Snabb update..

Vi hittade ingen kavaj som passade i dag. Får åka in nåt mer...
Men svarta brallor vart det till Massa iaf :-)
Och nya jeans med en läcker vit skjorta till = fräscht!

NU: MYS framför tv:n


Åsikter!!
Skrivet av: Caroline

OM han skulle ha problem med att hitta rätt storlek, med tanke på längd och "bredd" (ler) så kan han alltid kolla på .........
Men nu for namnet ur huvudet.... Du vet bredvid Cleo, smycke affären, så är det skyltat med gult, tror jag. Där går man ner för en lååång sluttande garageingång (känns det som). Dom har special storlekar för ALLA. *Ett litet tips bara.

2007-07-26 @ 07:34:41
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: sofie

Ah jag vet vart du menar "Strömbergs" va?

2007-07-26 @ 08:59:28
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Sara

Har för mig att det heter Strömsons =)

2007-07-26 @ 14:31:57

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0