Fuji

Förra veckan så skickade jag in lite digitala bilder till Fuji. Fick dom idag.

Jag hade nästan glömt lyckan att öppna brevet med färska kort...
Jag som har MÅNGA album fulla med kort här hemma men dom senaste
4 åren har jag knappt framkallat en bild. TRÅKIGT.

Det blir liksom inte att man går till datorn med folk för att visa dom nyaste bilderna.
Jag älskar att bläddra i andras fotoalbum..

Det som jag tycker är så bra med att framkalla digitala bilder är just
det faktum att man kan välja ut sina favoritbilder och skippa dom misslyckade
(dom får ligga gömd i datorn, hihi)

Nä nu har jag bestämt mig för att köpa ett nytt fotoalbum och börja
framkalla några filmer per år.
Det kommer jag inte att ångra sen.

image705


.

Åsikter!!
Skrivet av: nikita

Håller med dig, skojj att framkalla bilder =) Det gäller att komma ihåg det bara.
Jadå kurt-inge mår fint där inne ;)
det är mest jag som får ta stryken. men man ska inte klaga =)
kram

2007-07-16 @ 12:46:42
URL: http://nikital.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0