3 timmar...

...KVAR! Till semestern. Vilket jävla tjat va?? Hahaha!

Nu blir det så att man får lite stress för att man vill hinna med så mycket som möjligt
+ att slappa och bara ha det skönt, om ni förstår hur jag menar?

<--Saknar dig Lena!!
Men den 27 träffs vi igen! *längtar*

Åsikter!!
Skrivet av: Sukka


Hej stumpa!
Nu har jag oxå semester så om du kan klämma in en fika m mig så skulle jag bli jätteglad!! Mellan Gimsjön, slappandet å Sthlm.. ;) Jag har inget inbokat iaf.. VILL TRÄFFA DIG!!!
Pussen E

2007-07-11 @ 13:04:06
Skrivet av: Sessan

Måste kännas skönt med semester! Nåt speciellt du ska göra???! Jag har semester nästa vecka!

2007-07-11 @ 21:35:58
URL: http://sessan82.blogg.se
Skrivet av: Therese

Härligt med lite semester =)

2007-07-11 @ 22:28:44
URL: http://www.tostberg.blogg.se
Skrivet av: Erkan

Tja!! har skaffat en ny blogg, då min hemsida ligger nere. Denna är tills vidare, så besök den vettja!

2007-07-12 @ 08:47:11

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0