*

Nu har ännu en helg passerat. En helg med mycket skoj och skratt men
samtidigt även en hel del irritation.

I fredag hade vi möhippa för Caroline. En (enligt mig) super lyckad dag/kväll.
Pallar inte att berätta från början till slut i detaljer, sorry.
Men kan varmt rekomendera Mid Adveture . Super roligt hade vi.
Jätte mysigt ställe och toppen personal! Bara en massa +++++++++++

Igår var det svensexa för Daniel. Verkar som att även det vart en lyckad
dag/kväll. Men jag har väldigt svårt att förstå varför en tjej ska närvara
vid en svensexa??! Tänk om en kille hade suttit med oss hela dagen
och kvällen...fy va tråkigt, då hade vi nog inte snackat om dom ämnen
vi gjorde i badtunnan...
Alltså helt obegripligt. Gaaaahhh.

Mamma & pappa har haft främmande i helgen av mammas kusin Göran
med familj från Dalarna. Så igår kväll for vi dit och umgicks med dom.
Härliga människor!!

Idag har vi varit på auktion på edeskola. Inte så mycket intressant tycker jag.
Och folk bjöd dåligt... En roccoco möbel för 200:-!! Man satt bara å gapa =)
Senare vart det en tur till Gimsjön för gräsklippning och lite pyssel.

Dagens sämsta: Jag håller på att bli förkyld.

Lite bilder från möhippan:
 <--Den här fick Carro dricka ur. Hihi
 Innehåll: Öl 
<--Lunch på flotten.. MYS!-->
 Nu börjar äventyret!  Me-->
 <--Mat i kåtan,oxå jättemysigt!  <--Bad i tunna=)

Redo för styran? =))--->  



image726 //Sofie


(Va långt inlägget blev, orkade ni läsa?? haha)


Åsikter!!
Skrivet av: Catrin

Jag kan inte förstora bilderna- vad trist!! Vad kungligt väder ni fick då..
KRAM

2007-07-22 @ 19:10:29
Skrivet av: Caroline

Tack tack och åter TACK!!!!!!! Det var SÅÅÅÅ trevligt och roligt och mysigt och....och.... Jaa helt underbart!!!! Kan inte tänka mig någon bättre möhippa än den ni gjorde för mig! Jag är såå glad och tacksam. KRAMAR I TUSEN!!

2007-07-22 @ 21:27:34
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Jennie

Ni verkar haft en mysig och rolig kväll. Sååå kul att höra att det blev lyckat och att Carro var nöjd!Bra anordnat måste jag säga!Kram på dej

2007-07-22 @ 22:03:36
Skrivet av: steffe

hade också jätte kul, tror helt säkert att daniel tyckte det också; men va nog en som inte fattade innebörden med en svensexa, är ju då bara vi killar ska ha kul och snacka. jaja fick ju gå ändå, huvudsaken är ju att daniel hade kul.

2007-07-22 @ 22:43:35
Skrivet av: nikita

Är ju roligt med en uppdatering bara, långt som kort =) innehållet som räknas :D
pöss

2007-07-23 @ 09:12:18
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Helèn

Håller med Steffe....en tjej på svensexa.
Möjligtvis om hon strippar ;)

2007-07-23 @ 16:42:34
URL: http://helenberg.blogg.se
Skrivet av: steffe

ja då få dom vara med :)

2007-07-23 @ 17:24:16
Skrivet av: Erkan

Håller med, Mid Adventure är överlägset..har varit där med jobbet för ett tag sen :)

2007-07-23 @ 22:23:34
Skrivet av: Elin

Härliga bilder :)

2007-07-23 @ 22:47:32
URL: http://ellee.webblogg.se
Skrivet av: Jenny G

Ja det var jättekul på möhippan, synd att jag fick fara hem:( Klara sov förstås som en stock när jag kom hom typiskt.... Har träningsverk i lårmusklerna det är inte skönt..
Kram

2007-07-24 @ 09:22:28

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0