=)

Åh va härligt det var att träffa tjejerna igen :-) Känslan när man sitter där
och pratar om allt är så härlig.
Jag har saknat å surra av mig så det var skönt.
Nästa gång ska vi käka middag och dricka lite tänkte vi...=ännu mer surr! :P

Bilder:

image706

Go' fika runt bordet! Maria hade bakat segkakor och tunnbröd. Sara hade handlat
massa gott pålägg och bakat muffins! Mmmm. (dålig bild)
image707

image708

Tack tjejer för den här träffen! Ni är 4 helt underbara individer. ME LIKE U!
Ser verkligen fram emot nästa träff! =)

"Friends are like stars,
you can't always see
them,
but they are always there"

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Tjejer: Tack för en trevlig "date"! Det var verkligen kul att träffas igen! Och tack för allt gott du hade köpt och bakat Sara! Ja det här måste vi verkligen göra om. Vi får börja planera redan nu!
Catrin: Lycka till med förlossningen (om du gått på bloggen, som du sa;))!
Kram!

2007-07-18 @ 19:14:05
Skrivet av: Catrin!!!!!!!

Halloj där.. snopen va?? ;)
Fina bilder!! Hinner dock inte läsa så långt bakåt just nu men jag har hittat hit iaf. Ett seg på väg -tjihoo!!
Kul att träffas idag! Nästa gång vi ses är ja förhoppningsvs lite mindre och även piggare :)!
*Kram kram*

2007-07-18 @ 19:40:44
Skrivet av: pernilla

herre gud maria mus.. vad du ser präktig ut ;) hihi det ska se anorlunda ut på lördag.. för alla ska väll dit??

2007-07-18 @ 19:56:52
URL: http://pumzan.blogg.se
Skrivet av: sofie

Men Catrin!! DU har hittat hit??!! WOW!=)

2007-07-19 @ 14:47:37
Skrivet av: Caroline

Ni ser ut att ha haft det jätte mysigt! =)
Man blir så glad av att få prata med människor som verkligen "känner" en, vääääl!!! Jag förstår dig exakt! Och dom vännerna växer inte på träd! Det är dom man brukar ha kvar, no matter what!!

2007-07-19 @ 16:49:50
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Sara

Tack själva alla ni underbara vänner! Surra o skratta om o om igen. Det känns som förr! Tänk alla minnen som poppar upp i minnet när man sitter o surrar som man kan skratta så gott åt. Ser fram emot nästa träff =)

2007-07-19 @ 21:33:02
Skrivet av: Sara

Catrin! Blir så full i skratt när jag ser alla grejerna som Wilma dukat upp åt dig....och dockan som du håller på ett kort. Garv!

2007-07-19 @ 21:41:21
Skrivet av: sofie

Ja Catrin vart poppis hos Wilma! Hahaha, ville att hon skulle se Emil-filmen oxå. Hahaha..lillgumman.

2007-07-20 @ 00:08:44
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0