Väder, kläder och annat...

Härligt väder har det varit i dag! I morse när jag vakna så var ja nå otroligt trött, fattar inte! Så där trött så man knappt får upp ögonen! ...Och ändå hade jag sovmorgon ifrån hästarna så jag sov till kl 9.45!!

Har varit hos min underbara vän Kina idag, vi planerade lite inför den 27 och drack kaffe! :-) Längtar som satan! Kollade i lite kataloger efter nå coola kläder men gud va besiken ja blev! Det brukar alltid finnas kläder man vill ha men ICKE!  Jo några plagg men inte som det brukar va....*sur*....
Jag får vad man drar på sig.
Medan vi satt och bläddrade i katalogerna så kom jag på att Kattis har ett par jeans som var mina, kanske dom sitter lite bättre på mig nu motför förut?! Hm, återstår att se. Skickade ett sms så hon hör väl av sig senare. Kanske hon jobbar, har för mig att jag läste på msn att hon har börjat jobba dygn el hur det var :-) Jaja...skit i samma, det visar sig nog *L*
Men jag & jeans har inte "kompat" de senaste åren så jag tror inte vi gör det nu heller, haha!

Måste sätta mig och läsa lite inför onsdag (skolstart), lovade ju Kerstin (läraren) att läsa på om en sjukdom...suck..,är inte på plugghumör i dag. Kanske ska jag skjuta upp det tills i morron??? Hm, får se
hur jag gör.

Var ute och red i det här underbara vädret förut, både Collis och jag tyckte det var skönt att komma ut. Hon var yster och rädd för snöhögarna den tok-fian!  Har dom snö i Holland? Har ingen aning om vad det är för väderlekar där faktiskt.


Kanske skriver mer sen, Ciao! //S


Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

Men sofie såklart dom har snö i holland det ligger ju i europa inte ner i afrika
hahahahaha du är rolig du min vän

2007-01-15 @ 19:22:52
Skrivet av: Sofie

*asgarv*

2007-01-17 @ 22:35:13

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0