Uppehåll??!!

Uppehåll på några veckor???????? Va faan ska det vara bra för?! Nä nu blir jag sur. Jag tror inte på uppehåll.........

Jag pratar så klart om kvällens Prison Break. Uppehåll, kommer tillbaka i februari...*suck* Hur ska jag klara mig utan Millers snygga uppenbarelse? Som ni redan vet om, ni läst min blogg förut så har jag en "crush" på honom...hahahah! Precis så som man kände när man var en fjortis *L*
Nä men skämt å sido, han är HOT!

Nu ska jag lägga mig, ska ju upp tidigt i morron, jobbar juh dag-tid numera.

Sweet dreams..... :-)
140213-30


Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

Tråkigt att höra att du åkt på magsjuka
hoppas du piggar på dig vännen
synd om digsom inte får se honom
men mig får du träffa den 17:e på skolan
"hahahaahhahaha". ha det så bra gumman//Bosse

2007-01-10 @ 18:10:06

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0