Uppdate

Idag mår jag faktiskt ganska bra, trots partaj igår! :-)

Kvällen vart väldigt lyckad igår tycker ja. Brudarna gillade min mat (vitlökspaj) och förfesten bjöd på mycke personligt tjejsnack, ni vet som det blir när tjejer har druckit och blir såååå ärliga & öppna om allt från klädtips för kvällen till sexlivet!  Hahaha**
Dessutom åkte Bibeln (ja inte rätta bibeln) fram & Lena skulle fylla i den men hon tröttnade på alla frågor så hon får fortsätta nästa gång...men nån överaskning bjöd hon på iaf :-)

Vi drog in på krogen ganska tidigt vid typ halv 10! Vi ville ju hinna med så mycket som möjligt! Började kvällen på Daltons---> vidare på Irish---->Oscar och till sist Espan! På Oscar var det en jävla kö, men eftersom att jag har såna fantastiska kontakter så var det bara att spatsera före kön! Jag imponerade på Lena där, haha, ja Kina hade inte kommit dit än hon, trodde vi! Men tydligen så stog den stackarn i kön och såg oss gå rakt in!

Kvällen avslutades på Max! Mums!
Lena kammade hem pris för kvällens urringning! ;-)

Ja för att sammanfatta det hela så var det en toppen kväll!

Sätter in lite bilder som ni får ta del av!!


Nu ska jag till stallet, appropå det, faan vilken härlig ridtur Lena, jag & Ylva var ut på igår!
Jag blev inspirerad av Anna som några dagar tidigare surrat om barbacka ridning så jag
körde utan sadel! = Bra för kroppen, det känns i dag ;-)

                                                                             
    <----Alla goda ting är 3

Jag & Chaffisen         


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

ja snacka om urringning ????????????

2007-01-28 @ 12:10:04
Skrivet av: Liv

Har oxå en kompis som har den bibeln, skitjobbig för det är så mååånga frågor..

2007-01-28 @ 12:39:10
URL: http://leifiii.blogg.se
Skrivet av: sofie

Ja det är lite VÄL många frågor! ;-)

2007-01-28 @ 13:52:30
Skrivet av: Fru Norbäck

Vart var jag då?

2007-01-29 @ 20:49:23
Skrivet av: sofie

Ja vart faan höll du hus?? ;-) Vi får ta igen det den 24! Hehe*

2007-01-29 @ 21:31:59
Skrivet av: Lena

Den där tröjan skall kastas eller hur !
kram / vi syns i morgon

2007-02-01 @ 21:20:49
Skrivet av: sofie

Nej Lena! Den är cool! Kan tjejerna på Stureplan så kan vi! så de så!! ;-)

2007-02-02 @ 21:33:25

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0