Svårt med rubrik varje gång...

Det här börjar snart lika en läkarjournal, haha. Men jag måste berätta att min magsjuka tog om i går!! Jag trodde jag skulle bli galen, fick springa på toa var 10 min!!! Ringde och pratade med chefen förut och hon ville inte att jag kom på hela helgen!! Vet ni vad det betyder????
En karensdag till! Hur faan ska den här månaden gå runt egentligen?? Jaja, vad ska man göra? Så är det någon som har en hög med pengar över, så maila, så skickar jag mitt konto nummer *asg*

Det gäller alltså att vila magen i helgen, ifrån onyttig mat & dryck....hm,...inte helt enligt min filosofi...hehe.

Nä nu ska jag fortsätta städa ihop lite här!

PUSS & KRAM / S

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0