Shopping

Idag har jag shoppat lite, började på min favvo affär HÖÖKs, tyckte jag behövde nya ridbyxor.
Så det blev ett par snygga helskodda brun-rutiga..tyvärr gick det inte att få en bild på dom från hemsidan. Sen var jag och köpte ett billigt och bra databord som passar perfa i mitt lilla sovrum.
 Enkelt, precis som jag ville ha det. Sen när man går igenom Ikea så slinker det alltid ner lite mer saker som man vill ha, doftljus bla. Har gjort iordning ett fat med 4 ljus och med stenar som dekoration som jag har på databordet. Det är mysigt att tända ljus och sätta sig å blogga. Och på den andra sidan datorn så har jag en drink! det är ju lillördag juh ;-)
På vägen hem från stan så stannade jag på ica och hämtade två paket med kläder som jag hade beställt...ett från Laredoute och ett från Halens. Kläderna från Laredoute passade inge bra så två av dom tröjorna ska ja byta resten får dom ta tillbaks. Kläderna från Halens passade super. Det var mest vardagskläder jag hade beställt därifrån,kläder jag kan jobba i. Fast ett party linne var det med.
<------- fast i svart (så klart, tråkiga jag) Fick 2 tröjor av mamma oxå *tack* Love U!
 
Allt gick bra på sjukhuset idag iaf. Men det var inte alls skönt med dom där elektrokerna ..gahh! Tänk er att ha handen på ett el-stängsel i nån minut! Visst låter det skit trevligt?! :-) Jävla sur människa som gjorde det dessutom!

Faan va skönt det känns att vara ledig i morron...idag har man haft fullt upp liksom. Men i morron har jag inget spec planerat och det kan vara skönt med såna dagar oxå!

Skulle skriva om nåt mer oxå med det har jag glömt så jag uppdaterar kanske sen..

*vink vink* /S

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0