Frosseri!!

Jag bestämde mig för att äta gott och unna mig chips & dyl igår....
mmmm va gott det var.
MEN jag har fortsatt frossa i dag =/....Men man måste få njuta av
livets goda i bland juh *L*

Nya tag i morron!! :-)

Ska försöka komma i säng tidigt i kväll....:-)

Ciao! / S


Åsikter!!
Skrivet av: caroline

haha åhja ! jag ska kränga lite chips nu till sex and the city ;D

2007-01-21 @ 22:17:12
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Skrivet av: Bosse

hej nu har jag åkt på magsjuka ordentligt
är hemma o bara deppar. faan att jag ska bli sjuk nu hatar vara sjuk

2007-01-22 @ 12:16:28
Skrivet av: Sofie

Caroline! Låter toppen de :D
Bosse, din stackare! Har nyss varit där själv och det är inte kul! *Kram, krya på dig*

2007-01-22 @ 18:58:55

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0