En lista..


Ny lista. Håll till godo.

1. Fyra arbeten jag haft i mitt liv:

    E-14 baren (& Björnbiten)
    Som försäljare (gah!)
    I hemtjänsten
    Dagis


2. Fyra filmer jag kan se om och om igen:

    Pretty woman
    Sökarna
    Titanic
    Sällskapsresan


3. Fyra städer/ställen jag har bott i/på:

    Matfors
    Stöde
    Sundsvall 
    Viskan.....men wow vad världsvan jag känner mig, haha!


4. Fyra tv-serier jag gärna ser:

    CSI
    Desperate Housewifes
    Prison Break
    Sex and the City


5. Fyra ställen jag vill åka till:

    Thailand
    Kanada
    Göteborg
    Nån charter, till ett varmt ställe


6. Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

    Blocket
    Hästnet
    Olika bloggar
    Aftonbladet
   


7. Fyra favoriträtter:

    Tacos

    Grillat
    Pajer av olika slag
    Pasta

8. Fyra ställen där jag trivs:

    STALLET
    Föräldrahemmet
    Hemma
    Vid vattnet på sommarn'!
    
   

-----------------


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0