Varför rubrik varje gång??:-)

Va besviken jag vart när jag vaknade i morse och det var -20 grader.
Massa och jag hade tänkt tagit en längre ridtur i dag...men nu är klockan 11.20
och det är -14 n u så det blir nog bättre. Tänkte testa en nygammal ridväg
så det ska blir skoj!

Nu har Johanna farit hem till sunkiga Timrå, vad ska hon dit å gö?
Bättre att stanna här hos mig ;-) Men hon kommer nog till helgen igen
-längta längta!!


I går kväll for Massa, Stefan å jag på MAX! Snacka om att det var skit

gott!!! Hade knappt ätit nå på hela dan så det var underbart gott.

Tack mamsen för sponsringen :-)




Nu ska jag fortsätta se på American Pie 5,the naked mile.

Bye!!


Åsikter!!
Skrivet av: Maria & Kruse

Ja det var lite kallt men skönt bara man kom ut. Kruse hälsar

2007-02-12 @ 12:15:35
Skrivet av: sofie

Ja det är sant, det var skönt när man kom ut. Ge Kruse en kram ifrån mig :-)

2007-02-12 @ 15:28:46
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0