Morrn' morron'!

Godmorgon!

Vaknade med träningsvärk, härligt!
Satan va kallt det är, min termometer står på -20 idag...grrr *hackar tänder*.
Får se om det blir nån ridtur i den här kylan. Börjat jobba 14
så jag kan inte vänta på solen hur länge som helst heller.
Jag hann med allt utom att besöka Marie i går,
hoppas hon är hemma idag. Så man får surra lite häst!:-)

I natt drömde jag att jag gick i grundskolan igen i 9:an.
Det var en rätt knepig dröm egentligen.
Erika & Catrin var med. Men sen var det inte mycket som stämde med verklighetens 1995.
Kattis gick i min klass och Ellie hade med sig Martin på sina lektioner *asg*
Dom var så söta och gick i korridoren å höll varann i handen.
Och det knepigaste av allt är att pappa jobbade på matbespisningen!!! Hahahaha!

Nä nu ska jag åka till stallet, känns inge bra att släppa ut hästarna i den här kylan.
Även om jag vet att dom tål kyla 10 ggr bättre än människan.

Ha en bra dag!

Kram Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: Anna

*asg* det lät sem on kanon dröm. Bert i bespisningen låter ju nästan sant! ha ha kram

2007-02-07 @ 11:57:56

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0