Lunch

Sitter på jobbet & har lunch. Huvudvärken är borta, tackålov!
Vädret ser underbart ut när man är här inne men jag gick ut en
sväng förut och det blåste ju satan. Men solen är framme iaf.

Håller på med några arbeten genom skolan, tycker bara det
blir mer och mer...men som tur är har jag snälla arbetskamrater
som låter mig smita i väg ibland när det är lugnt och skriva lite.
                                         *Tack*


I kväll är det träning i Ånge,hoppas det ordnar sig med bil så jag
kommer iväg bara....det är så roligt och inspirerande att träna.
Hoppas på att se en utveckling på min prinsessa nu bara,
helst med galoppen. Vill inte vara den som "röjer" spåret så länge till.
Kanske skulle vi vara på Täbygalopp ist
*fniss*

Nä nu blir det soffläge till det är dags att göra några knop igen.

/S


Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

hej gumma hur står det till
är det någon som har retat dig
hör av dig så man får veta

2007-02-20 @ 17:25:53
Skrivet av: Terese

Hej Sofie :)
Kul att det går bra med hästen, hon är skitfin...

Och duuu.... det är inte bra för blodtrycket att vara så arg *asg*

2007-02-20 @ 21:04:19
Skrivet av: mona

Men vem har retat dig så att du är så arg? Stackare.

2007-02-21 @ 07:52:00

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0