Home agen!

Ett kort bloggande blir det bara...,är trött har varit i gång sen 6 i morse utan att ta en paus!

Träningen gick bra i dag, hon är lite spänd och så men i det stora hela är jag nöjd med henne.
Själv känns det som att jag inte gjorde nåt speciellt bra jobb,
åkte mest med, och kände mig rätt spänd själv.
Men men det var första hoppträningen på länge för
oss båda så det blir bättre nästa gång :-)
 
Jag tycker så mycket om Collis, hon är en speciell individ...
hon har en stor personlighet med mycket klös i
och samtidigt mjuk och känslig.

Sätter in en bild från dagens träningspass.
(fotograf Johanna)


I morronkväll ska jag ta en (el flera) exklusiv(a) drink(ar),
baccardi och cola. Fick en flaska av kära mor! Tack!!
Är det nån fler som ska parta?
Jag är sugen på fest, hör av er *fniss*

Ha en skön fredagskväll mina vänner!     /S
(så kort vart inte inlägget ändå)

140213-68


Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Fan vad kul och inspirerande träningen var! Kul att rida "riktigt", jag tycker vi ska va nöjda båda två, även fast vi är två slöfockar :)Kram.

2007-02-10 @ 00:45:13
Skrivet av: Fru Norbäck

...glömde...FEST låter kul, det vill jag diskutera/genomföra i morrn.

2007-02-10 @ 00:48:00
Skrivet av: sofie

Ja gör det!!! Träningen/kursen är inställd för mig i dag :-( Hör av dig sen! Kram

2007-02-10 @ 08:31:00
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0