Hello!

Ny dag, nya äventyr!

Det känns så ovanligt att vara ledig en längre tid nu sen jag börjat jobba dagen, det är nästan så jag blir oföretagsam ;-)

På schemat i dag:
Träning kl 13 i Stöde, ska bli kul!
Sen ska jag åka å sola, så jag får nån färg på mig tills på lördag.
Fortsätta att städa ur förrådet, måste ha en bil med dragkrok.
Tvättstuga, håller på att tvätt upp täckjackor+byxor
Få se.....nä det var det jag hade att göra idag + dom vanliga sysslorna..
Ev kanske jag far bort till Boda och får mig lite kaffe, om Marie är hemma.

Vilka knepiga drömmar jag har haft i natt...hehe. Men lite roliga oxå.
Alla möjliga vänner och bekanta var involverade i dom..

Uppdaterar kanske sen..

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Hoppas det funkar med banan idag, det känns skoj. Du din lyckos ska jobba på brännan, själv är jag ju ordförande i blekfisarnas riksförbund(BRF)

2007-02-22 @ 09:46:58
Skrivet av: sofie

haha! hur mycket kostar ett årsabonemang där då? *fniss*

2007-02-22 @ 11:27:26
Skrivet av: Marie

Hej!
Synd du inte kom idag,hade såå tråkigt.Hoppas du kommer nån annan dag.Kram Mamilla

2007-02-22 @ 21:46:05

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0