Happy!

Yes yes yes! I kväll börjar Desperate Housewifes igen! Sån jävla bra serie!
Eller hur??  (Kanal 5 kl 21.00) Och nej jag får ingenting av kanal 5 för att skriva
den informationen :-)
Tänkte jag skulle bulla upp med go' fika och bara mysa.


I morron är det validering (skolan), känns lite tungt, kanske pga att jag inte varit så flitig på det området sista månaden... :-( Allt känns så luddigt, jag tror det är därför jag inte kommer igång "på riktigt"...

Jag har inte bjudit er på nåt "djupdykande" i nåt ämne på ett tag...inga djupa tankar...men ska 
klura ut och skriva ner nåt framöver. Men det krävs en del funderande, fast det är inte det som är svårt utan att få ner det i text utan att det ser helt tokigt ut. *L*

Nu är det dags för fika och DHW!

Kram S
 


Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Yes vad underbart med Desperate housewifes igen! Det händer lite mer på deras gata än på min, fast å andra sidan så bor det ju bara en hyterisk hemmafru här!

2007-02-13 @ 22:19:17
Skrivet av: sofie

*asg* Du är så rolig du Anna!

2007-02-13 @ 22:44:26
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0