God morgon/förmiddag!

Min morgon började med att vaknade med ett ryck pga en mardröm...jävla äckeldröm..tänker inte berätta vad den handlade om men det inkluderade några jag känner...gahh! Uäk!

Sen klev jag upp med ett ryck och böjade diska..:-)

Hyrde 7 miljonärer i går och den var...ja...hm...speciell. Man fick sig några goda skratt! Såg klart den i morse.

Nu är det städning av sovrummet och mina garderober som gäller härnäst!

BYE!  


Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Jo men berätta nu vad det var för dröm du hade =)

2007-02-01 @ 19:52:59
Skrivet av: sofie

ALDRIG!:-)

2007-02-02 @ 18:19:11
Skrivet av: Anonym

hej hopp har varit ni och kollat läget hos dig kul

2007-02-11 @ 09:22:23

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0