Friskis

Åh vilken härlig ridtur det där var, den tog ca 1 & ½ timme och det var kanon väg/stig/skoterspår hela vägen.Bron som vi var lite brydd över höll iaf, vi klev av och gick över. Solan sken när vi var uppe på berget och det var såå härligt. Det riktigt "bet" i kinderna och vi kände oss som två friskisar *fniss*

Nu blir det film..............igen. Hann inte se klart den förut heller :-)

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Ja det är en mysig tur det där fast jag tog den nästan alltid åt andra hållet(gissar jag)Min söndagstur var trist!En jäkel som sabbade hela svängen.

2007-02-12 @ 19:57:03
Skrivet av: sofie

Din stackare! Vi ska ta andra hållet i morron!

2007-02-12 @ 20:50:30
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0