Fobi

Fobi-lista

*Spindlar, fy vilka äckliga djur.

*Hår, ja alltså, hittar jag ett hårstrå i maten el på mackan å är det KÖRT!
  Urs, jag ryser av att bara tänka på det.

*Råttor, jag måste stå ut med att se dom en snabbis i stallet ibland och då är dan'
  förstörd. Men dom som har dom som husdjur??
  Dom vill nog inte ha mig som främmande :-)

*Jag lider nog av lite klostrofobi (stavas??) Kunde inte titta på C.S.I sist då Nick
  vart instängd i kistan, åh vad jag led...nog mer än han
;-)

*En lättare version av höjd skräck oxå, gillar inte alls bron över vägen vid
  Claes Ohlsson...

Åsikter!!
Skrivet av: mona

Hehe . Den bron gillar inte jag heller. Tycker den är skitsnuskig att gå över. Kram

2007-02-21 @ 21:42:00
Skrivet av: Fru Norbäck

Du som är en sån tuffing, jag är inte rädd för nåt!

2007-02-22 @ 09:44:06
Skrivet av: sofie

haha, är du inte? inte ens för mig? ;-)

2007-02-22 @ 11:27:57

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0