Dagbok!

Jag har en dagbok, men numera skriver jag i den för sällan. Jag har funderat på varför eftersom jag tycker det är roligt. Jag tycker det är roligt att bara skriva för mig och ingen annans ögon. En blogg är ju allas ögon och det är också roligt fast på ett annat sätt.

I bland tar jag upp den igen - dagboken - för att bläddra igenom och läsa. Det finns en del däremellan.

Allt ifrån min första riktiga kärlek (Johan) till kompisar, fester, brustna hjärtan, glada utlandsresor,kärleken! Jag har även klistrat in kort och dikter där, vilket är super kul att kolla igenom!

De senaste åren har jag bara skrivit sporadiskt, nån gång så där, mest när jag varit ledsen....

Men min dagbok får hänga med. Min blogg kommer att vara ett annat sätt att uttrycka mig, inte sämre, kanske med betydligt mer eftertanke (hoppas jag) och ibland lite polerat. *hihi*


Den har hängt med ett tag...vilket syns ;-)


Åsikter!!
Skrivet av: Anna

Va kul å ha kvar å ta fram den nån gång ibland. Det var länge sen jag skrev dagbok. Men det vore skoj. Ha det! kramar

2007-02-03 @ 23:05:23

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0