Äntligen ledig

Nu har jag kommit hem från jobbet! *Pust* Är ledig i morron, ska bli så skönt.
Har  nyss tagit en dusch, så nu är man ren å fräsch!! ;-)

Strax ska jag sätta mig å äta, idag blir det fullkorns pasta med kyckligsås,
och ett glas vitt till det! Mmmmm...mums!

*vink vink* / Miss S

 

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

Låter väldigt gott blir sugen jag oxå
kram Bosse

2007-02-05 @ 20:17:52
Skrivet av: Maria & Kruse

Lätt gott....fast godare med ett glas rött.
Ha så skönt på din lediga dag nu.

2007-02-05 @ 21:12:55
Skrivet av: sofie

ja det var gott, men jag är såå trött så nu ska ja krypa ner.
Kul Maria att du hittat till min blogg!!!;-)

2007-02-05 @ 22:49:35

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0