Allmänt

Har sovit väldigt dåligt i natt, vaknade nu i morse med en jävla huvudvärk.  Börjar jobba kl 14...


Bloggen har krånglat lite för mig, haft svårt att logga in och sen svårt att publicera mina inlägg, såå störigt.


Troja löper och Atlas är hel-galen.Synd att djuren inte känner av sina släktband i såna här situationer...Han kan sitta och skälla och gnälla hur länge som helst. Men på natten är han bättre faktiskt.

Får se om jag rider idag, skulle behövas för i morron jobbar jag till 17 så då får dom vila.

NU: Frukost.             


Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Synd att du inte hann å rida då. Men kanske lika bra då du hade huvudvärk.Hoppas den blev bättre på jobbet. Kram

2007-02-28 @ 20:21:34
Skrivet av: Fru Norbäck

Dom där småtussarna är bra tossiga dom!:)Hoppas huvet blev bättre.

2007-02-28 @ 22:03:48

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0