Tierd

Åh shit. Vaknade super trött kl 9.30!! image1292
Hatar att sova så länge.
Och dessutom vakna trött...image1291
Det tok snöar ute, så vädret gör direkt inte humöret bättre.

Jag känner inte för en promenad heller när det snöar så här.

Hade en väldigt trevlig pepparkakshus-bakar-kväll hos mamma igår.
Tack för en skojig kväll tjejer!

Äh, får se vad jag hittar på i dag.
Puss på er!
                       image1293

Åsikter!!
Skrivet av: kerstin löwgren

hej Sofie. Nu har jag hittat igen dig. Så det är här du hålls! jag kommer till Stöde på fredag. Vi måste boka en tid med berit också. Hör med henne när hon kan före 20 december. jag kan kanske prata med henne på telefon också.
Att du var så kreativ

2007-12-05 @ 12:38:40
Skrivet av: mamsen

Ja vi hade verkligen supertrevligt.Tack för gott sällskap

2007-12-05 @ 13:15:31
Skrivet av: Sofie

Kerstin: Jag ska kolla med berit om en tid! kul att du hittade hit!
mamma: :)

2007-12-05 @ 15:48:58
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Mia

Så länge det snöar är det ju helt underbart.
Blev något bitter när det övergick till regn! :-(

2007-12-06 @ 12:54:26
URL: http://woodland.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0