Nu är det....

...en vecka seda operation. Det är hyfsat med handen men helt klart värre
än förra gången.

Tack för alla snälla kommentarer ang köket. Roligt att ni tycker det blev fint!

Igår var vi ute på lite shopping. Handlade lite julklappar till oss själva :)
Köpte en ny laptop, åh jag är så lycklig! Har velat ha en ny dator ett tag nu
så det var på tiden!
Sedan köpte vi en ny videokamera oxå. En med små dvd skivor, lättsamt att
bara sätta in i dvd å kolla efter inspelning, slippa kopiera över till VCR.
Dom har verkligen bra priser på Media Markt.
Var även in en sväng på Hööks, där hade dom 15% på hela sortimentet ;-)

Igår kväll hade vi pokerkväll, jag Lena Ylva Veronica och Madde.
Kan inte påstå att det gick bra för mig, vann inte en enda pott :-/
Men jag ska ta revanch, var så säker, hahaha.

Nu ska jag ta å krypa ner i soffan, under täcket. jag kan ju nämligen sova
HUR länge jag vill nu för tiden.

Puss på er!

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Ja nu vet du hur det är att bli blåst på pengar,men bättre lycka nästa gång

2007-12-04 @ 07:27:57
Skrivet av: Carro

jag tyckte att Media Markt INTE var så billig. Men vi kanske kollade på olika saker. Kul med video kamera. Vi har två st som funkar. Synd bara att vi är så dåliga på att använda dom! Kram på re stumpan!

2007-12-04 @ 12:37:15
URL: http://carolinegradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0