Monday!

image1341Ja då var det måndag igen, trist!

Jag har så ont i handleden sen i lördagskväll
då jag ramlade i hallen på festen där jag var.
Jag hade mina högklackade pumps + att snön
hade dragis in utifrån, shit alltså. Ja och vad gör man
reflexmessigt när man ramlar? Jo man tar emot sig,
med händerna!!! Not good! Vet fler som ramlade där, stackars oss Linda :) 
Dessutom måste dom ha förstört mitt lillfinger vid operationen.
Det fingret är så himla stelt & ONT! Så var det inte alls med förra handen...

image1342Den här veckan så ska julklapparna inhandlas,
jag tror vi far in på lördag, roligare att handla
tillsammans. Jag har rätt bra koll på vad vi ska köpa.
Bara till en person som det känns lite svårt...

Ska plugga lite den här veckan sen planeras en träff med min lärare K oxå.
Så jag får avsluta den här utbildningen image1331

-
Har du handlat alla julklappar?

Ha en bra måndag! P&K



Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Julklappar är väldans svårt ibland.
Tur att jag bara ska köpa till min lilla cooling. ;-)
Har handlat det mesta. Men nån liten till klapp kommer det nog att bli ändå.

Hoppas att det blir bättre i handen! OCh att lillfingret går till sig av sig själv.

2007-12-17 @ 11:01:04
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Mallan

Jag är klar me alla klappar för längesen. Är ute i god tid så att ja slipper hetsa innan jul, ja ha nämligen skitsvårt å komma på julklappar åt alla. så börjar ja sent så finns det risk att nån blir utan ;)

2007-12-17 @ 11:28:37
Skrivet av: Catrin

Handlade många i lördags och kompletterade lite idag. Har dock två kvar men vet vad det blir + att syrran ska väl bidra med lite julrush-shopping hon med... vi delar nämligen på en del av klapparna! =) Hoppas det inte är allt för tokigt med handen!! Puss*

2007-12-17 @ 23:42:07

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0