Lördagar...

....är ju min favvodag i veckan! Men det kändes inte så när jag vaknade
i morse.......mådde piss.
Nu har jag duschat av mig mina feber-svettningar och käkat Ipren,
så kanske kanske blir det snart bättre.

Och när jag är sjuk så finns det så mycket jag vll göra, vara ute och gå, städa,
osv osv...Men hade jag varit frisk hade jag inte känt samma "längtan"... image1371
Knepigt det där.

Massa ska skjussa Marie (hans dotter) till Fränsta och köpa raketer,
tänkte åka med jag oxå, behöver några grejer inför nyårsafton.

Ha en bra lördag mina kära läsare!
-Och TACK för att ni tittar in här på min sida & läser det jag skriver.
TACK oxå till alla som kommenterar, det sporrar en att fortsätta skriva image1372

P&K

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Hur skulle man kunna låta bli att titta in på din sida? Det är ju bara omöjligt kram på dig

2007-12-29 @ 10:34:55
URL: http://gittanwb.blogg.se
Skrivet av: Mallan

Stackarn, hoppas du blir frisk snart :)

Håller med om det där.. när man är sjuk kommer man på en massa saker som man vill hitta på, sen blir man frisk, å gör man det då ? Nää ! ;)

2007-12-29 @ 10:59:55
Skrivet av: Mia

Hoppas du är riktigt pigg och kry till nyårsfirandet!

2007-12-29 @ 12:56:25
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Maria

Krya på dig!

2007-12-29 @ 16:41:35
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Marie S

Krya på dig, hoppas du blir pigg till nyårsafton kram

2007-12-29 @ 18:13:35

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0