Update

Stadsresan är nu gjord, och jag hittade en klänning,äntligen :-)

Tack Kina för ditt sällskap & smakråd!!!
Köpte även skjorta & slips åt Massa. Han har nyss "manekeng:at"
för mig å han vart så stilig i kavaj och hela kittet image742



Dagens sämsta: Jag är så förkyld och är helt täppt i näsan, vilket
                                ger mig huvudvärk...
                   image797

Nu ska jag knapra i mig en alvedon & använda lite nässprej så jag blir
piggare tills vi ska till morfar och fira honom på hans 80 årsdag!!
GRATTIS!!  image796


.

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

hej vännen det var ett tag sedn men nu är jag hemma igen hoppas allt är bra med dig. sidan ser väldigt bra ut //Bosse

2007-08-14 @ 16:46:19
Skrivet av: sofie

Bosse:Jag saknar dig vännen!Roligt att du tycker sidan ser bra ut! :-)Vi måste höras nåt :-)

2007-08-14 @ 19:30:15
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Maria

Läste kilten först sedan såg jag att det var kittet...fniss

2007-08-14 @ 20:11:56
URL: http://lofgrens.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0