To day

Ringde jobbet förut, sa att jag blir hemma. Har feber svettningar och så ont i huvve'!

Och precis en sån dag ska Collis slita sig ur hagen 3ggr (!!) hitintills. GAHHH!
Jag måste skaffa fler aggregat till hagarna, på gräs hagarna har jag ingen ström därför
sliter hon sig om hon får lust image799

Det är så trist att vara hemma och va dålig när jag inte har nån mottagning på
parabolen! Man har bara ork att ligga i soffan och glo på tv:n egentligen men men..
sitter här vid datorn ist....

Utbrytar drottingen:
image800

                 image801


Åsikter!!
Skrivet av: Helen

vilken smart o söt häst, bäst du skaffar dig de där strömstängslena, låter som om du bor mysigt.
Kul att du gillar min design på bloggen :)
Krya på dig! Kram

2007-08-15 @ 14:13:39
URL: http://qristall.blogg.se
Skrivet av: Bosse

synd att du har så tråkigt men det är bara att höra av sig om det är något vännen
Kram

2007-08-15 @ 15:41:49
Skrivet av: sofie

Tack snälla Bosse, du är en fin vän!

2007-08-15 @ 16:06:23
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0