Helgen i bilder

Nu har en mysig helg passerat igen...veckorna går ju sjukt fort.

VARNING! Mycket bilder i detta inlägg!  image917

FREDAG:
I fredags var jag ledig å Massa kom hem tidigare! Vi hade bestämt oss
för att grilla Å mysa på altanen. Efter ett tag fick vi lite främmande:
Freddy, Björne, Bendt, Mamma, Pappa, Marie, (Kent kom senare),
Håkan , Anita & barnen. Super skoj att ni kom!

 -  

image903

LÖRDAG:
Igår for vi på bio (massa & jag) Vi såg "underbar & älskad av alla"
Måste säga att det vart en besvikelse....den var inte så bra jag hade hoppats
på faktiskt. Men Martina Haag är ju jävligt bra skådis måste ja säga :-)
Efter bion var vi på MAX och åt!
Slänger in 2 bilder på oss...

 

När vi kom hem var jag sugen på att gå ner på E-14 baren och kolla lite på
pubafton där  image887 Massa bangade dock tyvärr, men som den självständiga
kvinna jag är så gick jag själv! Kändes en aning ovant att komma in på ett sånt ställe
nykter...hahaha. Jag drack en cider & en drink på hela kvällen image888
Det var faktiskt skit kul att se alla människor från det här perspektivet
nån gång, så det var definetivt inte sista gången! :-)

   
    
    <-Politzai!

Har en väldigt skojig bild på en händelse MEN efter mycket funderingar och övervägande så
beslutade jag mig för att inte lägga ut den, med respekt för personen det handlar om! ;-)

image902

SÖNDAG:
Idag har jag varit på kurs med Collis! Vi red för en tjej som heter Berit, hon kommer från Jämtland
och rider även i landslaget. Duktig tjej!!
Kursen var över mina förväntingar.
Eftersom Collis inte är utbildad så var det här jätte nyttigt för oss. Hon förklarade för oss hur man
LÄR hästen att göra skänkelvikningar och dyl.
Så när dagen var över så kunde Collis det i trav oxå. Hon var så duktig hela dagen. image901
Jag känner nu att jag vill träna mer dressyr för att få en mer lyhörd häst.
Hon var super mjuk å fin på sista lektionen!

Sussi & Helen-->  Massa fikar---> 
 Marie & Gletta  
 Jag & C       Berit & C-->

Jenny & hennes STORA Rebell-->  

BUS i hagen vid lunch:

image916

NU: Dusch, sen bingen. Jobb i morgon!

Puss på er!    /S

Åsikter!!
Skrivet av: Håkan

Tack för senast ,det var verkligen trevligt sofie....Ha de !
Håkan

2007-08-26 @ 22:29:50
Skrivet av: Håkan

Tack för senast...Jättetrevligt...Ha de .Håkan

2007-08-26 @ 22:31:33
Skrivet av: Caroline

Ni ser ut att ha haft en fullspäckad helg! =)
Det är bra det!! =)
Roligt med såå mycket bilder. Och vad roligt ni verkade ha haft på kursen! Kramiz!!

2007-08-26 @ 22:31:44
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: nikita

Roligt med bilder ju ! :D

2007-08-27 @ 06:32:25
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: mamsen

härliga bilder, Synd att man ska va hästrädd annars skulle jag utmanat er,hihi

2007-08-27 @ 07:12:21
Skrivet av: Anonym

Vilket bra inlägg! Kul att se vad du haft för dej i helgen!

2007-08-27 @ 09:59:10
Skrivet av: Erkan

Roligt när du lägger upp mycket bilder, me like :) Hoppas du mår bra! kram/ Erika

2007-08-27 @ 13:49:40
Skrivet av: Anonym

Det var snällt att du inte la upp den bilden, tror inte Mattias skulle bli så glad.

2007-08-27 @ 19:21:15
Skrivet av: sofie

Jag är nyfiken på vem som skrivit anonymt..:-) Vem är DU? :-)

2007-08-27 @ 21:36:07
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Therese

Kuuul med bilder =)
Visst är det kul att jobba med hästen och man märker hur mjuka och fina dom blir... Men det kan lätt skapa ett beroende ;) Har själv anmält mig till både hopp och dressyrkurs på matfors nu :)
Kramen

2007-08-27 @ 22:02:47
URL: http://tostberg.blogg.se
Skrivet av: Jenny G

Fina bilder du hade..
Det va en bra kurs vi hade.
Kram

2007-08-27 @ 22:21:17
Skrivet av: Kristina

Fina bilder:)

2007-08-28 @ 13:23:27
URL: http://thisis.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0