HELG!!!

Nu är det ÄNTLIGEN helg, åhh va härligt!

I morse kl 8 var hovis till mig & skodde Collis, så nu är man 700:- fattigare!
Men det är det värt att ha snygga hovar på älsklingen (susand nyskodd så hon
behövde inte)
Efter det var C & jag ut på en tur, rakbanan vart det i dag & vi körde lite galopp-
intervaller, HUA va jobbigt för både häst å ryttare
  image878

MÄH!!! :-) Massa kom just innan för dörren å överaskade mig 3 timmar tidigare! KUL!
Perfekt att sluta tidigare när det är fredag, vi ska åka å handla mat sen.
Vi tänkte äta gott & mysa på altanen i kväll! Toppen skönt väder är det ju oxå.

Måste sätta in en bild på min kusin Marie's fina häst,
som för övrigt kom 3:a på helgen tävlingar image877GRATTIS!!

 <--Gletta (islandshäst)

Updaterar kanske under kvällen!

140213-805 // S

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Ja det är inte dumt med helg, själv ska jag jobba i natt men sedan ska jag vara ledig. Ska på kräftskiva i morgon.
Ha så härligt i helgen.
Kram

2007-08-24 @ 15:16:32
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Jennie

Hej igen!
Nä, jag har ingen egen blogg. Det är kulare att snoka i andras! :-) Jo, jag lever samboliv, är tillsammans med en kille från Ö-vik. Hälsa mamma, pappa, Anders och Emma! Ps. Gud va fina de var, Caroline & Daniel på bröllopet, och tjejerna, vilka sötnosar! Var in på Carolines blogg och grattade de. Skoj! Bröllop... För minnena till syrrans & Björns bröllop i fjol vid den här tiden. Så himla kul! Och, en massa jobb... Vi var värdpar då, svettigt! Kram på dig & TREVLIG HELG!

2007-08-24 @ 16:47:28
Skrivet av: sofie

Jennie: Ja gud, att vara värdpar är ingen lätt uppgift! Jag ska hälsa alla & ha en skön helg du med!! Kram på dig! -Och du, skaffa blogg nu så jag får snoka lite i ditt liv oxå, haha.
Lövan: Skrivit tillbaks i din blogg!

2007-08-24 @ 16:52:34
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0