*

God morgon alla bloggisar!

Nu har jag röjt undan disk & plockat ihop här hemma lite. Starat en diskmaskin!
Ja förstår ni vilket lyx! Diskmaskin!
Ifs så hade jag en mänsklig diskmaskin innan oxå (Massa), hahhahaha.

Men vilken natt det här har varit. Gud vilken tid det tog innan jag kunde somna..
HUR mycket tankar som helst i huvudet....
-bröllopet-hästarna-Mona-tjafs-, ja massor.
Sen när jag väl somnade så drömde jag SÅ KLART mardrömmar.......Fy för denna natt.

Min förkylning har gått in i en ny fas nu. Jag hostade så jag trodde jag skulle svimma
i natt. Efter host attacken så var kroppen helt slut, jag kände pulsen från hårbotten och
ner i benen!!!
Känns som att jag skulle behöva nåt slemlösande...uäk.


Idag har jag en del att pyssla med.
Bland annat ska jag åka å köpa hårprodukter, ska göra slingor

och färga inför i morron image816
Ev ska jag fixa naglarna oxå.

Men först ska jag njuta av en nykokt kopp kaffe.

(Samtidigt som jag lyssnar till vår grannens
  "härliga" stämma när hon ropar på katten)

                            
                                      code by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaith /Sofie


Åsikter!!
Skrivet av: mamilla

Hej!
Äntligen hemma fråm semestern.Ska bli kul att gå på bröllop imorgon.Ska till stan sen och köpa dojjor till barnen.Vi kan höras senare.Kram Marie

2007-08-17 @ 09:53:11
Skrivet av: evelina

vad är det för bröllop du drömmer mardrömmar om? =)

2007-08-17 @ 13:22:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Skrivet av: mamsen

är det "Rebeckaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?

2007-08-17 @ 13:39:40
Skrivet av: sofie

Mammsen: JAPP! :-D

2007-08-17 @ 14:04:13
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Anita

Ja, nr två är faktiskt sann...eller så inbillar jag mig :-)Håkan har ingen blogg än..men har utmanat honom för att han ska skaffa en :-)

2007-08-17 @ 15:18:26
URL: http://krickelinan1971.blogg.se
Skrivet av: Anita

Tror att dom flesta *besökarna* är den lilla råttan som snackar skit....

2007-08-17 @ 20:12:07
Skrivet av: Anita

Har ingen aning Sofie..men det kabnske är så???

2007-08-17 @ 20:31:15
Skrivet av: Maria

Kommer upp med min disk, hoppas det går bra...fniss

2007-08-18 @ 00:36:33
URL: http://lofgrens.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0