Onsdag

Shit vad jag har sovit! Vaknade nu kl 9.20!!!! Skönt att kunnat sova hela natten.
Men inte helt utan drömmar...

GUD så det blåser i dag, tänkte ta en promenad nu men så såg jag att
träden var mer vågräta än lodräta så skjuter jag upp den.

Måste till Fränsta i dag, på apoteket. Ska höra med mamma om hon följer
med så kan vi åka hem till mormor & morfar. Dom stackarna...hur ska dom
klara det här? Och pojkarna...som blir utan mamma....


Nu: Frukost.

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Det är så hemskt så hemskt så hemskt....
Jag vet att jag gör fel som håller mig undan, men vad ska men säga?
Jag klarar inte av att se denna sorg och smärta i vitögat. Jag tänker på alla runt omkring henne oavbrutet. Alla stackare...
Pojkarna...Stig och Eva....Ywonne...
...och ALLA andra.... FYYY!!

2007-04-11 @ 11:45:38

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0