Mask

Har just hoppat ur duschen och sitter här nu med en ansiktsmask i fejjan.
Det svider lite...det är väl ett bra tecken??! Då gör den väl nytta? :P
Jag skulle behöva ett litet "ansiktskit" Ni vet typ, scrub & en creme typ.
Det känns så skönt efteråt när man har tagit hand om sig själv lite.

*springer & sköljer fejjan*    brb

Så nu är jag tillbaks, passade på att sminka mig lite på samma gång.
Fan va huden var len och lätt sminkad efter masken.
Jag bestämmer här och nu att jag ska göra det här 1/g i veckan.
Kanske man jag ska göra det varje fredag?! Japp, så får det nog bli.

Johanna tog hål i örat i går, längst upp på örat liksom!
Cooling, trodde aldrig att hon skulle göra det!
Jag filmade hela spectaklet,hahahahaha.

Ska snart på jobbet, jobbar med Kina & Gunilla i kväll. 2 av mina favvosar.

Ha en skön långfredag mina vänner.

Kram Sofie


Åsikter!!
Skrivet av: johanna

hahaha, Det gjorde ont att ta i örat :D

2007-04-06 @ 14:49:27

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0