Lördags kväll

Ambulansen stog på mamma & pappas gård när jag kom hem från jobbet i eftermiddag.
Hjärtat i halsgropen.

Det var brorsan som blivit dålig (diabetes) det var otäckt att se honom sån..
Han hade 0.8 i b-glukos!!!!!!!! Ambulanskillarna sa att dom hade aldrig varit med om nåt
så lågt nån gång. Han var vid lite medvetande... Hua, allt händer runt omkring en, kan liksom
aldrig släppa tankarna på att nån man älskar ska råka illa ut. Oron finns alltid där.
Dom fick tills slut upp blodsockret till 3.5.


Hoppas du mår bättre nu brorsan, älskar dig! Glöm aldrig det.

Trevlig middag hos Bendt & Marita, go mat & trevlig sällskap!

Nu blir det tv:n innan man hoppar i säng.

Ciao!

Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Hua hua.....
Jaa, det är så hemskt så man vill bara gråta.
Stackars stackars Anders & hans familj....

2007-04-28 @ 22:35:18
Skrivet av: Marie

Hej!
Men kära nån.Jag hoppas Anders mår bättre med.Kram Marie

2007-04-29 @ 07:34:45
Skrivet av: sofie

Jo han mår bättre idag, tack å lov!

2007-04-29 @ 10:28:15
Skrivet av: Fru Norbäck

Å läskigt innan man vet vad som hänt, uscha. Det är en sån mardröm att ens nära ska råka ut för nåt, jag kan inte ens tänka på det.Kram.

2007-04-29 @ 13:08:00

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0