Jobbar helg! =/

Saturday.

Min favvo dag i veckan, men inte den här veckan, hehe. Jag jobbar juh.
Men men jag har gjort mer än en tredjedel av helgen nu så...

På måndag är det sista april, får se vad som händer då.
Kanske blir det lite party =) Men på dagen ska mamsen å jag till stan.
Ska handla inför kommande fredag...begravningen.

Det är så skönt att jobba dag-tid nu, som tex när man jobbar helg.
När man jobbade natten så var man ju "borta" hela helgen, alltså
på kvällen kunde man inte göra nåt pga att man började jobba kl 20.45
sen sov man på dagen efter, så då var den dagen oxå borta.
Men nu kan man liksom vara med ändå, som i kväll är vi bortbjudna på
middag. Nice.


Tänker så mycket på dig Mona. Saknar dig.
Tänk att jag aldrig kommer att få prata med dig igen,
aldrig ta en drink/öl med dig.
Eller gå på promenad med dig & Anton.
Ofattbart, overkligt, otroligt smärtsamt.


/Sofie


Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Är du i närheten av Fanbystreet på sista april så måste du titta in till oss, vi ska grilla, leka, elda, parta. Bla Anders & cissi, Fredrik & hans dam, Eva & ulf, Abbe, Kricken mf.
Saknaden måste vara otrolig. Kram.

2007-04-29 @ 13:15:25
Skrivet av: sofie

AH! Låter juh skoj det!! kanske man dyker upp, hör av mig i morron på dan. Kramiz

2007-04-29 @ 14:53:31

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0