Hihi *skrattar hysteriskt, och nickar*

"

Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan? 
-Det här går över mitt förstånd


                                                                                                                                  "

Åsikter!!
Skrivet av: Ellenor

Åh vad du shoppat, vad avundsjuk jag blir =)
Japp jag har kollat arkivet, när det blir sådär konstigt vill de inte bli sparade =( Vi ska nog mest fiska i helgen som det ser ut. Ska bara vara i stugan! Det blir mycket pengar om du ska jobba hela påsken, inte helt fel =)

2007-04-04 @ 20:59:30
Skrivet av: Anonym

vad säger kvinnan då.. någon som vet???? väntar med att skriva ett svar!!!!!!!!!!!

2007-04-04 @ 22:02:00
Skrivet av: Anonym

Kvinnan säger om vattnet är kallt: Nu tänker jag klart. Om vattnet är varmt:fortsätt stiga, fortsätt stiga

2007-04-05 @ 12:51:11
Skrivet av: sukka


Fy satan så klockrent!!! =)

2007-04-05 @ 13:54:55

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0