Dreams

Men herregud vilka drömmar jag har haft i natt. Det hanlade mycket om bröllop,
kanske för att Daniel & Carro ska gifta sig! =) Jag hade på mig en super snygg blå
klänning, haha. Men mitt i alltihop så rätt vad det var så var det Anna & Pär som 
skulle gifta sig (igen??) Hahaha, ja drömmar kan vara knepiga.

NU: Jobb 

Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Du får söka den där blå klänningen då, till brölloppet! "skratt"

2007-04-29 @ 09:56:28
Skrivet av: sofie

Haha, ja men det lustiga var att det var ju en typ "balklänning". Så flådig kan jag väl inte vara? Hahah!

2007-04-29 @ 10:27:44
Skrivet av: Frun

Ja vi väntar nog med att gifta oss igen. fniss. Lyckos dig Carro som har det framför dig!

2007-04-29 @ 13:04:01
Skrivet av: Carro

Tack Frun, ja det blir nog en upplevelse det....
Spännande och mycket nervöst.....

2007-04-29 @ 22:36:44

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0