At work

Det var ganska skönt att komma till jobbet ändå. Surra av sig lite med Kina & Margit.

Man skulle nästan kunna tro att jag dödat nån pga min ångest, men mina vänner, så är det så klart
inte. Det är bara så att jag gillar inte att bli så rund under fötterna som jag lyckades bli i lördags kväll.
Dessutom gillar jag inte att att en viss person ALLTID ska lägga näsan i blöt.
Men Kina, kanske är det som du sagt hela tiden, vad vet jag. Men förbannad blir jag.

Nä nu väntar några tanter & farbröder på att få lägga sig...back to work.


Mina bäbisar, vad vore livet utan er?? Så värdelöst.
140213-57

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Jag förstår nog vad ni tror, kanske, hmmm...

2007-04-02 @ 21:42:09
Skrivet av: sofie

Gör du? :-) Nämde jag nåt i lördags? :P

2007-04-02 @ 21:54:55

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0