''**''

Tog en promenad förut. Var tvungen att rensa huvudet.

Hjärnan arbetar på högvarv, kroppen känns tung och
matt.
Bilder som bränts fast på min näthinna visas hela tiden,
kämpar emot, vill inte se. Men min kropp lyder inte.
Det här är sjukt, vet ni det? Det här händer inte.

Samtidigt som jag känner mig så himla trött kan inte
kroppen slappna av, kan inte sitta still.
Är ständigt rastlös...

Ska försöka få någon sömn i natt...

Ta hand om varandra & tala om hur mycket era nära
och kära betyder för er.
En dag kan det plötsligt vara för sent.

Kära älskade M...
Så vacker & full av liv...



Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Man ska ta hand om varandra och vet du Sofie alla i vår släkt betyder mycket för mig.Har vuxit upp med er och haft så roligt med alla kusiner.Mostrar och morbröder som är så goa.Kram till er alla från Mamilla

2007-04-10 @ 23:24:43
Skrivet av: Maria & Kruse

Jo det är viktigt att vi är rädda om varandra, nära & kära & våra vänner. Vi är nog alla dåliga på att säja åt varandra hur mycket vi tycker om & håller av dom som betyder mycket för oss.
Hoppas du får lite sömn i natt nu.
Sköt om dig & dina nu & stor kram igen från oss.

2007-04-10 @ 23:49:32
Skrivet av: Carro

Mona var en sprallig och vacker kvinna. Med SÅN utstrålning!!
Hon kommer för alltid att finnas i allas våra minnen...
Och så är det med dom vi tycker om....
Och det finns så många fler vi bryr oss om och håller av, dom får vi inte glömma.
Man bli så påmind en sån här gång...

Och det hoppas jag att du vet Sofie,
men jag tycker SÅÅ mycket om dig!!
Verkligen.

2007-04-11 @ 15:58:45
Skrivet av: sofie

Tack snälla ni!!

Carro: Jag tycker mycket mycket om dig oxå!!

2007-04-11 @ 16:34:18

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0