Unghäst

Ja det är som det är att ha en unghäst! =) My gosh vad Collis höll på att dumma sig idag, hon brukar aldrig hålla på så där, fick hoppa av TVÅ ggr under ridturen. Ena gången var hon rädd för en tant med rullator som stog halvt som halvt bakom en knut å lura (låter iochför sig lite skrämmande. haha) andra gången så såg hon ett rådjur och vägrade gå ett enda steg till med mig på ryggen så det var bara att vackert hoppa av en andra gång och leda henne genom skogen tills vi kom fram på vägen igen....Red inte så lång sväng men både hon och jag var alldeles svettiga när vi kom tillbaks.

Det var ett posetivt besök på vårdcentralen idag iaf!! Känns så skoj!
Var & drack kaffe hos Kina förut och surrade lite om helgen och allt möjligt! Alltid lika skönt att träffa henne och surra av sig! *
Hon är världens bästa*

Nu ska jag lägga mig en stund, ska ju jobba i natt, har ju "långvecka" nu!

Ciao!

140213-15

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0