Trist väder..

Gud så tråkigt väder det är i dag. Och som det såg ut i sundsvallarn' så skulle det  vara moln och regn iaf framtills fredag.

Idag har jag varit i stallet och ridit Collis. Hon är bara såå underbar. Suzand fick motion hon med som hon kutade i hagen efter vi ridit i väg =)

Tror mamsen skulle bjuda mig på middag idag, vore juh toppen med tanke på min välfyllda kyl & frys =/

Jag är så sugen att spela poker, gjorde det i lördags och det  var så skoj, kanske för att jag blåste mamma på potten *hahaha* Tror nog vi ska spela lite sen oxå! Hoppas ja iaf.

Ciao!
140213-11

Åsikter!!
Skrivet av: Anna

Hejsan hej! Vilken fin pålle du har där!
Jag spöar dej gärna på poker nån kväll =)
kram Anna

2006-11-21 @ 15:22:42

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0