Lista

FÖRSTA:
Riktiga jobb:
Servicehuset, Matfors
Egen köpta CD: Ingen aning..
Piercing/tatuering: 2 hål i öronen när jag var typ 8 år.
Riktiga kärlek: Johan Rahmqvist
Fiende: Kommer inte ihåg..

SENASTE:
Biltur:
Till stallet i morse
Kyss: I går tror ja det var, och med vem avslöjar jag inte..:)
Låne-bok: Medicinsk grundkurs
Film sedd: Nån Wallander
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: Hårdmacka med leverpastej
Telefon samtal: Mats (massa)
Skiva spelad: Musiken på datorn
Irritation: Mats :)

JAG
Vill:
Skaffa ett roligare jobb
Har: Varit duktig i dag
Önskar: En massa pengar på kontot
Hatar: Skitsnack
Är rädd för: Att bli gammal
Hör: Det jag vill höra ;)
Ångrar: Att jag inte pluggade mer i skolan
Älskar: Min familj, mina vänner & mina djur
Sjunger: Hellre än bra
Gråter: Det händer

JA el NEJ:
Jag har en dagbok:
Bloggar
Jag gillar att laga mat: Nja...inte direkt
Jag har en hemlis jag inte delat med nån: Ja

FAVORIT:
Nummer: 6
Färg:
Silver & Guld
Dag: Lördag,så klart ;)
Dryck: Cola light
Månad: Juli

FÖREDRAR:
Gos el Hångel:
Helst båda men måste jag välja blir det hångel
Te el Kaffe: Kaffe
Mörkt el ljust öl: Inget,urs!
Rött el vitt vin: Vitt

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG:
Gråtit?
Nej
Hjälpt någon? Ja
Köpt något? Ja
Gått på bio? Nej, tyvärr
Sagt "jag älskar dig"? Ja
Saknat ett ex? Ja
Skrivit dagbok? Japp
Haft ett seriöst samtal? Ja
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Ja
Kyss någon:? Nej..

NU:
Ska jag?
Äta, jag är svin hungrig!

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0