Rubrik

Gah, känner mig lite nere i kväll...vetifan varför!...eller jo kanske lite och det är så trist.

Snart nyår = Hassela!...Anna frågade mig förut om jag var laddad, japp svarade jag i all hast och när jag sedan tänkte efter så kände jag mig inte så himla laddad ändå...  men men jag hoppas det känns bättre i morron!
Skulle ha varit in på mellandagsrean oxå men det känns så jobbigt, faan i december har jag kutat på stan mer än vad jag gjort det senaste året tame'fan.
Åh vad Sofie är posetiv nu!!! Gladast av alla....tralalalala! Nej men allvarligt man kan inte vara på topp jämt, det är inte ni heller!! >ERKÄNN<! tack! =)

Ridningen går bra och Atlas sår har läckt jätte fin, är pyttelitet nu.
Johanna har varit här sen i måndags så hon å jag var ut å red i dag! I spöregn...gah! haha*

50 års festen blev lyckad! Jag hade kul iaf..:)

Nä nu har jag skrivit nog med skit! *ler*

over and out! /S

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0