Äntligen hemma

Nu har man kommit hem, tänt ljus, slagit på musik & blandat en fredags drink! Jo, du läste rätt fredags drink. Det är fredag för mig i kväll, nu är jag ledig i en vecka efter en lång arbetshelg =) Hehe, finns många sett att se sånt här vettu, hahaha!

Fick ett skratt anfall i dag på lektionen, du vet ett sånt där då man verkligen inte kan sluta fast man vet att man måste! Kände mig som om jag gick på högstadiet igen, för där fick ja lämna lektionen några gånger för att man inte kunde vara tyst. Ränderna går aldrig ur *asg*

Men i morse var jag med om en inte så rolig sak iaf. Hade just kört ut på E-14 med bilen och låg väl på så där 100 knyck, då far motorhuven upp med en jävla smäll och det blir plötsligt kolsvart framför mig! Jag ser inte vägen!! Hela rutan går i tusen bitar, fast den sitter om tur är kvar. Rullade sakta ner till mamma & pappas gård. Hela motor huven är som ett V....då kunde man hålla sig för skratt. Jag har inte rört motorhuven på länge och jag körde bilen igår kväll vid halv 10??! Mycket underligt. Undra vad självrisken ligger på??

Nä nu ska jag sätta mig och njuta av min goda drink! Ingredienserna avslöjar jag INTE, & ni som känner mig kan väl aldrig gissa?? Hehe...

Ciao!

Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Hmm ja undra vad den drinken innehöll... Jag tror absolut inte att det var colalight *fniss*

2006-12-06 @ 00:10:38

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0