Not much to tell..

Men åååhhhh. Jag har ingen energi till NÅNTING den här veckan!
Varken till att städa, tvätta, laga mat, rida......
Vad är det frågan om? Hoppas på att vakna upp i morgon och vara
pigg som en lärka!!

Snart är det dags att åka på parellikurs. Lagomt inspirerande när det
regnar...:S

Ja ni, inte så inspirerade inlägg, eller hur?!
Hoppas att jag återkommer snarast lite roligare & posetivare! ;)


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Du känner som jag då!!!!

2010-09-14 @ 20:09:49
Skrivet av: monke

Känner precis samma... tänkt att jag måste ta tag i saker å ting med orken finns inte... sjukt trött är jag oxå.. Lite nöje skulle noga pigga upp oss alla :-)



Krams

2010-09-15 @ 18:19:06
Skrivet av: Sofie

ja du Monke, jag tror oxå att det är det som fattas, vi får dra ihop nånting framöver, eller hur?!



Kram

2010-09-15 @ 18:20:38
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Monke

Låter super Nice :-)

2010-09-16 @ 22:10:20

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0