Denna dag!

Åå! Vilken dag! Vaknade i morse av att telefonen ringde.
-Hej det är Josefin, jag är i Viskan nu & tänkte höra vart du bor!
Men shit! Det är onsdag i dag! Och då skulle det komma en tjej &
titta på min dressyrsadel, låna hem den över dagen.
Förklarade vägen till Lindberga & hoppade i kläderna på 2 sek!
(hann inte ens morgonpinka)

Phuu, vilken start på morgonen! Men for hem och fikade frukost...
jag var fortfarande hur seg som helst. Men tog mig i kragen och for
till stallet igen. Stack ut på en ridtur i det fina vädret.
Maria följde oxå med, hon påpekade att jag verkligen gäspade mycket
idag, haha!

Väl hemma var det dags att slänga sig i duschen och iväg på jobbet
på schemamöte. En arbetskamrat sa att jag såg trött ut...hm, I know ;)

Gruvade mig för att åka hem till ett bombnedslag...finns inget värre än
att komma hem och det ser ut som faan och luktar instängt.
MEN jag tog tjuren vid hornen och städade undan disk, sopor, och torkade
golven. Lagade även till en god middag...älgskivor med ris & grädd(!)sås!
Vart gott! (hoppas sambon oxå tycker det då han kommer hem)

Till råga på allt så ringer det på min telefon.
-Hej det är Monica, drog mötet ut på tiden?
Men va i helvete! Jag hade glömt min massage tid!!(16.00) Snacka om pinsamt!
Förlåt för det Monica!!

SÅ nu har jag summerat min dag...men trots allt så känner jag mig bättre till mods
än dom senaste dagarna. Lovely!!


P.S Tjejen som lånade sadeln skulle inte ha den, den var för trång på
hennes häst, så den är fortfarande till salu ;) D.S


Åsikter!!
Skrivet av: Josefin

Hej!

Kan du fixa till min blogg?

Kramiz/Josefin

2010-09-17 @ 18:09:19

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0