Visste ni..

att jag vill köpa en systemkamera
att jag har en underbar sambo  ♥
att min senaste kyss fick jag av Massa
att jag lyssnar mycket på ?
att jag funderar på mycket...ofta.
att jag pratar lite för mycket då jag fått i mig alkohol
att jag inte gillar översittare
att min första riktiga kyss kommer jag inte ihåg
att jag avskyr en rejäl baksmälla (haha)
att kärlek är uuuunderbart
att jag gillar sommaren!
att jag alltid har min ytterdörr låst
att jag är förälskad i min häst & mina hundar ♥
att sist jag grät hm...kommer inte ihåg!
att min mobiltelefon är silverfärgad!
att när jag vaknar på morgonen hoppas jag alltid att solen skiner :)
att innan jag går och lägger mig så läser jag alltid lite grann ur en bok=avslappning
att jag just nu tänker på SOMMAR-SEMESTERN!!!
att i morgon kommer jag jobba...
att jag hoppas morgondagen går fort
att jag verkligen vill gå ner i vikt.

Lånade denna lista av Therese & Nikita :)

Åsikter!!
Skrivet av: nikita

kul att du tog listan =D

2010-05-16 @ 03:21:37
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Gittan

En del visste jag en del inte

2010-05-16 @ 10:28:47
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Det är ju så kul och läsa listor!

2010-05-16 @ 22:34:45

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0